Taxe înregistrare participanți
Pentru înregistrare vă rugăm să consultați taxele și să completați formularul de mai jos:
Early bird
până la 5 Noiembrie 2025
Student: 200 lei
Medic rezident: 300 lei
Medic (Primar, Specialist): 500 lei
Bioinginer, Fizician Medical, Alte Specialități: 250 lei
Taxele includ TVA 21%
Regular
până la 10 Noiembrie 2025
Student: 300 lei
Medic rezident: 400 lei
Medic (Primar, Specialist): 600 lei
Bioinginer, Fizician Medical, Alte Specialități: 350 lei
Taxele includ TVA 21%
Late
după 10 Noiembrie 2025
Student: 400 lei
Medic rezident: 500 lei
Medic (Primar, Specialist): 800 lei
Bioinginer & Fizician Medical, Alte Specialități: 400 lei
Taxele includ TVA 21%
Taxele de înregistrare includ
Accesul FIZIC și ONLINE la toate sesiunile științifice ale evenimentului
- Accesul FIZIC la cursuri
- Accesul în zona expozițională a evenimentului (zona de stand-uri ale partenerilor)
- Geanta cu materialele evenimentului
- Programul final în format tipărit și online, produs downloadabil de pe site-ul evenimentului
- Accesul la pauzele de revigorare (pauzele de cafea și pauzele de gustări)
- Oportunitate de Networking de elită
- Certificat de participare în format electronic cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din
România, emis după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail, în termen de maxim
30 de zile - Certificat de participare în format electronic fără credite EMC, emis după ȋncheierea lucrărilor
evenimentului, transmis prin e-mail, în termen de maxim 30 de zile - Diverse materiale promoționale de la partenerii evenimentului
- Accesul post-eveniment, online, la sesiunile principale înregistrate a celei de a IV-a ediții STN 2025.
Atenție
- Accesul tuturor participanților este permis numai pe baza Ecusonului de Participant care poate fi ridicată de la Biroul de Înregistrări.
- În cazul în care un participant nu prezintă ecusonul de participant, organizatorii au dreptul de a-i restricționa accesul la eveniment.
- Participanții își vor alege locurile în funcție de „primul venit, primul servit”. Prin urmare, vă
recomandăm să planificați o sosire din timp în sala de sesiuni științifice.
Metode de plată
- Transfer bancar
Plata în RON se va face prin transfer bancar către:
CONSULTING PARTENER S.R.L.,
C.I.F.: RO 17399900,
Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005
BCR – RON IBAN: RO79 RNCB 0175 0335 9784 0002
BANCA TRANSILVANIA – RON IBAN: RO45 BTRL RONC RT0P C622 8701
ING BANK – RON IBAN: RO15 INGB 0000 9999 0526 2309
Plata în EURO se va face prin transfer bancar către: CONSULTING PARTENER S.R.L., C.I.F.: RO 17399900, Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005
TRANSILVANIA BANK – EUR IBAN: RO89 BTRL EURC RT0P C622 8701
SWIFT CODE: BTRLRO22
Detalii plată
- Vă rugăm să specificați numele și prenumele participantului pentru care plătiți precum și
numele evenimentului (ex.: Nume, Prenume, Taxa de participare la STN 2025). - Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti o copie a ordinului de plata prin e-mail la adresa: office@dimas.com.ro
- Valoarea Taxei de Participare este cea din momentul plății, conform termenelor din tabelul
TAXE - Pentru participanții care se înregistrează și plătesc Taxa de Participare după data de 10 NOIEMBRIE 2025 nu putem garanta toate materialele STN 2025.
Anulare participare
- Toate solicitările de anulare a înregistrării la sesiunile științifice ale STN 2025, trebuie trimise electronic la adresa de e-mail: office@dimas.com.ro cu subiectul: ANULARE INREGISTRARE STN 2025
- Anulările primite până pe 31 OCTOMBRIE 2025 (23:59 EET) – rambursare integrală
- Anulările primite în perioada 01 NOIEMBRIE 2025 – 10 NOIEMBRIE 2025 (23:59 EET) – 50% vor fi rambursate;
- Anulările primite începând cu data de 11 NOIEMBRIE 2025 – nu se va face rambursare.